środa, 30 lipca 2014

{93}Gazetnik

Witajcie Kochane Moje Perełki! Ale ja mam dobrze, że was mam ! Dziękuję wa za to,że wciąż mnie odwiedzacie i zostawiacie tak przepiękne słowa! Wiele dla mnie one znaczą bo nie tylko są one budujące i motywujące, ale również dają mi wiele sił i radości. Dzięki wam na prawdę lepiej się żyje. Jesteście cudowne !
Temat mojego posta-gazetnik... no właśnie... hahah w ogóle go miałam nie robić bo nie miałam ani weny ani czasu. Jednakże głupio tak nic nie zrobić na ostatnie wyzwanie u Danusi . Zmotywowała mnie Kochana Honoratka z blogu fioletoważyrafa.blogspot.com za co dziękuje serdeczne Kochana !
Ogólnie nie jestem typem zbieracza gazet, jedynie jeśli mnie interesują jakieś strony to lądują one u mnie w specjalnym segregatorze, bo ja z natury jestem idealistką i uwielbiam mieć wszystko po układane. Także mój gazetnik posłużył mi na moje krzyżówki, które tak uwielbiam rozwiązywać przed snem :)



Do zrobienia swojego gazetnika wykorzystałam pudełko po tablecie. Jedynie co zrobiłam to wyciełam




Jedynie co zrobiłam to wyciełam z pudełka zadawalający mnie kształt. Wyrzuciłam nie potrzebne elementy. Wybrałam odpowiedni papier, wyciełam i przykleiłam. Ozdobiłam literkami i tagiem, no i oczywiście włożyłam swoje krzyżówki :)




Oczywiście mój gazetnik nie jest idealny , ale myślę, że ma w sobie swój urok :) Ja jesem w każdym razie z niego zadowolona, chociażby z jego funkcjonalności.
Oczywiście gazetik zgłaszam na wyzwanie u Danusi



http://danutka38.blogspot.ie/2014/07/to-juz-ostatnie-siodemkowe-wyzwanie.html


Na sam koniec powiem, że bardzo mnie ucieszyła dziejsza wiadomość od Basieńki,że paczuszka ode mniej do niej dotarła w nie naruszonym stanie :) Jeśli chcecie zobaczyć co wysłałam dla Basi zajrzyjcie na Basi Bloga-KLIK

Lecę Kochani spać bo późna już pora :) Buziaki 


56 komentarzy:

  1. też nie mam zbyt wielu gazet by tworzyć gazetnik ale kto powiedział że musi być na gazety. dobrze że się nie poddałaś i zrobiłaś bardzo fajne pudełko na krzyżówki. podoba mi się jego styl i kolorystyka. jeśli idzie o same krzyżówki, też lubię tego typu rozrywkę- krzyżówki, sudoku, wykreślanki a u mnie walają się po domu... buziaki;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ucieszyłaś mnie Skarbeńku bardzo tym, że jednak znalazłaś czas i zrobiłaś go, tak mi się buźka cieszy :-))))))))). Gazetnik jest Francja elegancja:-) . Zmykam już, bo mnie prześwięcą, że jechać już trzeba a ja w proszku. Dziś do Lublina na botaniczną wycieczkę :-) ruszam. Buziaki ogromne, zawsze jeśli tylko będę mogła to chętnie Ci pomogę,pamiętaj o tym :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To Twoja zasluga moj Aniele :**** Udanej wycieczki i uwazaj na siebie !

      Usuń
  3. Gazetnik super . Szymciu stanęłaś na wysokości zadania. A mi aż głupio, że nie podołałam zadaniu. Powodzenia w wyzwaniu bo gazetnik ładny i przydatny. A prezenty wymiankowe urocze:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Szybko, łatwo i uroczo. Twój gazetnik Szymciu wygląda estetycznie i ślicznie. Widzę, że mamy podobne nawyki - ja też uwielbiam krzyżówki przed snem. Zawsze jakaś leży na nocnym stoliku. Życzę Ci powodzenia w głosowaniu i miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zauwazylam Ewuniu , ze w ogole mamy wiele wspolnego ;) :*

      Usuń
  5. Raz jeszcze dziękuję za wspaniałą wymianke!!!!!! pudełeczko-gazetnik bardzo pomysłowe i funkcjonalne! życzę CI Kochana powodzenia w wyzwaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysł :) Gazetnik na krzyżówki jest po prostu świetny. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Szymciu świetni sobie poradziłaś z gazetnikiem ..super wyszedł :)))))
    buziole wielkie poranne :)))
    ja też się cieszę Twoim serduszkiem na balkonie i jak sobie piję raniutko kawkę to uśmiecham się do niego :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz jak mi jest milo , wzruszylam sie !:*

      Usuń
  8. Eleganckie i praktyczne. Dobry sposób na to, by się wszędzie gazety nie walały. Chyba też sobie taki zrobię:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie to wymyśliłaś, gazetnik jak się patrzy, jest śliczny i ważne, że się nie poddałaś. Ja swój mam nadzieję zrobić chociaż wciąż mi czasu na niego brakuje, ale tak jak napisałaś głupi jest oddać ostatnie wyzwanie walkowerem.Miłego dnia Szymko pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł i piękne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. gazetnik to wspaniały pomysł, Twój ślicznie się prezentuje, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny pomysł z tym gazetnikiem :) Wyszedł super... Gratuluję... Jak już skończę "odgruzowywać" mój domek - choć pewnie jeszcze trochę to potrwa - to może zrobię sobie coś podobnego...
    Buziaki wakacyjne dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. No i całe szczęście że się nie poddałaś, a widzisz jakie to było proste? A efekt zaskakujący i super te kolorki, lubię takie klimaty :) No i przynajmniej Twoje krzyżóweczki mają teraz ładne "opakowanko". Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myslalam ze nie dalam rady , ale jednak z pomoca Honoratki mi sie udalo . buziaczki :***

      Usuń
  14. Szymciu moja kochana - ja cie podziwiam - na tyle spraw i klopotow ciagle cos tworzysz - ale to dobrze zawsze jak mawiam jest to jakas odskocznia chocby na moment - wiec tak trzymaj dalej - jestes taka jak ja - nie poddac i basta - gazetnik wyszedl ci bardzo uroczy - jest twoj i w twoim stylu tak jak kochasz - twoje mysli i prace wyrazaja ciebie w pelnej postaci a to nastepny twoj plus - nie moge odpisac meila bo mam zaniki ciagle internetu jak tylko sie z tym operator upora zaraz ci napisze wszystko - poki co odpoczywaj duzo - wszystko bedzie dobrze uwierz mi - buziaki sle ci mamcia Marii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana MOja , Ty wiesz ze ja mysle o Tobie i nie badz pod presja. Tak robotkowanie to dla mnie odskocznia by troche ochlonac . Mysle o Tobie Kochana, buziaki :*::*:*:*:*:*Mamciu <3

      Usuń
  15. Świetny, bardzo pomysłowy i oryginalny:))
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam takie pomysły:) proste na swój sposób, praktyczne i śliczne:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny gazetnik!!!! :),cudny!!! :)
    Zainspirowałaś mnie!!!,u mnie tyle pudeł niewykorzystanych!!! ;)
    Zaraz biorę się do pracy jak mi ładnie wyjdzie to i może się pochwalę :)
    _____________________________________
    www.stylowo40.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. No proszę jakie pomysłowe! A ja mam tyle różnych kartonów ;) musze coś pomyśleć o ich wykorzystaniu w inny sposób niż leżenie i kurzenie się w szafach ;) Twój gazetnik wygląda ekstra. I jaka fajna wymiana, piękne rzeczy wysłałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana, czy ty masz dobrze ustawiony czas na blogu i o 2 w nocy piszesz posty? :-D
    Jeżeli tak to dołączam do klubu ;-DDD

    OdpowiedzUsuń
  20. Szymciu strasznie się cieszę ,że jednak udało Ci sie zrobić gazetnik i nie odpuściłaś.Powiem Ci ,że ja też jak już się bawię to do końca .Bo tu nie chodzi o wygraną ,ale o to co już dobrze wiesz bawiąc się z nami,wcale nie muszę Ci tego tłumaczyć.Złociutka Twoja wersja gazetnika jest prosta ,ale ale piękna i przydatna.Na krzyżówki idealna .A ja też jestem krzyżówkoholiczka,chociaż teraz mniej z braku czasu,ale lubię sobie w wolnej chwili odgadywać hasełka i staram się tym zarazić moją córkę .Nawet wczoraj razem w ogródku rozwiązałyśmy kilka z 200 i czzas nam miło upłynął w tą gorączkę :)
    Całuski "digusio" kochana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wlasnie czesto z mezem rozwiazujemy razem , a przed snem chociaz jedna musze 'walnac' bo inaczej nie zasne hihih , ciesze sie ze udalo mi sie zglosic na wyzwanie :) Buziaczki Moja Danusiu :*

      Usuń
  21. taki prosty w wykonaniu gazetownik,a jak pięknie się prezentuje. Podoba mi się bardzo

    OdpowiedzUsuń
  22. Superowy, jakby moj syncio powiedzial :) Ciesze sie, ze nie zrezygnowalas, bo na pewno teraz masz satysfakcje :) No i powstal gazetnik naparwde bardzo ladny :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Prost, ale z klasą i na pewno przydatny:) brawo Szymciu:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ojej Szymciu jak ja się ciesze , że jednak nie poddałaś się i zrobiłaś swój gazetnik. Przy tym wyszedł Ci na prawdę ślicznie . A tak nieweile było trzeba żebe osiągnąć piękny i praktyczny efekt. Teraz masz krzyżówki zawsze pod ręką. Moja córka tez bardzo lubi takie krzyżówki własnie.
    Mam nadzieję , że Twoje sprawy się powoli pokukładają i odsapniesz troszkę czeo Ci sedecznie życzę. Ja będę miała problem z głosowaniem bo akurat będę w tym terminie w Chorwacji na takim zadupiu , że internet jest w jedynej knajpie jaka tam jest. Jeżli uda mi się połaczyc zanim się upiję to zagłosuję :-)
    W każdym razie Tobie życzę powodzenia w głosowaniu , i dużo zdrówka dla Was obojga.
    Pozdrawiam z upalnej Polski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osz Ty !!! Jezdzisz sobie i nic mi nie mowisz ! Ale no nono ! hahah ... zartuje sobie Kochana, zycze Ci jak najbadziej cudownego pobytu a o glosowanie sie nie marwt kazdy zrozumie :) :***

      Usuń
  25. Superaśny pomysł! I do tego ładnie wykonany całuski :-*

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak może mi się nie podobać Twój gazetnik jak tam reklamujesz moje miasto (krzyżówki) :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo pomysłowy i krzyżówki będziesz mieć zawsze pod ręką.
    Życzę Ci powodzenia w wyzwaniu.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajnie, ze nie odpuściłaś, bo wyszedł bardzo fajnie :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam wykorzystywać niepotrzebne pudła i praktycznie każde zostawiam na potem;)
    Kto jak kto,ale Ty nie mogłaś się poddać i nie zrobić gazetnika.
    Stworzyłaś świetną pracę ,no bo innych nie robisz;)
    Ja sie poddałam,nie dam rady,nie mam pomysłów,nie mam ochoty na robienie gazetnika,więc bedę tylko głosować i kibicować uczestniczkom zabawy.
    Szymciu życzę Ci powodzonka;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rajciu Kochana Ty Moja , dziekuje Ci niezmiernie za te cudowne slowa ! Jestes do prawdy bardzo wspaniala osobka :*

      Usuń
  30. rewelacyjny pomysł na gazetnik :))) świetnie go ozdobiłaś , dzięki temu zwykłe pudełko zyskało nowe życie...trzymam kciuki za wyzwanie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. No proszę , trochę motywacji i powstał śliczny nie gazetnik a krzyżownik ?:)) Śliczna praca :)). Pzdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  32. bardzo fajny pomysł miałaś, ten gazetnik świetnie się prezentuje,
    zresztą proste = piękne;))

    OdpowiedzUsuń
  33. Super :) Bardzo ładnie wykonany :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Powiem, że pomysł mi bardzo odpowiada, warty wykorzystania bo rzeczywiście małym kosztem można co nieco uporządkować. A przy tym będzie ładnie wyglądało😊

    OdpowiedzUsuń
  35. Kochana wykonałaś kawał dobrej roboty!!! Twój gazetnik wygląda bardzo ślicznie:))) Oprócz tego jest praktyczny. Gratuluję i życzę powodzenia w głosowaniu:)
    Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Wasze każde słowo Kochani :)


* Odwidzięczam się za każdą obserwację :* ( daj znać w komentarzu)