wtorek, 5 kwietnia 2016

{156} ShadowBox

Witajcie Moje Kochane! Ale tutaj się zakurzyło! Już sporo czasu mnie nie było na blogu i za smucił mnie ten fakt. Mam nadzieje Kochane Moje Perełki, że mi wybaczycie, ale chyba złapało mnie przesilenie wiosenne. Dosłownie parę dni temu zasypiałam na siedząco i straciłam chwilowo wenę na tworzenie. Męczy mnie ciągła zmiana pogody i ciśnienia co wpływa bardzo na mój poziom energii, tym bardziej, że ostatnio bardzo intensywnie myślę, planuję i działam i myślę, ze i to spowodowało, że zabrakło mi nieco sił na tworznie. Jednakże nie ma co narzekać, bo dzisiaj przychodzę do Was Kochane z moim Shadow Boxem. który stworzyłam z myślą o wyzwaniu w Retrokrafshop. Jest on wyjątkowy i zrobiłam go na pamiątkę - dla mnie i dla Szymcia, aby przypominał nam o naszych ślubnych przygotowaniach. Zapraszam do oglądania.


Mamy grafikę przedstawiającą młodą zakochaną parę w retro stylu oznaczającą nasz pierwszy taniec. Dwa Vintage krzesła- bo jeśmy tylko my We Dwoje i to jest najważniejsze. W moim Shadow Boxie znajdziemy również nasze inicjały, klucz do naszych serc , którymi właścicielami jesteśmy my sami.


Mamy również ptaszka w gniazdku zrobionego ze sznurka, który wyfrunął z klatki, stare Retro krzesło oplecione różami i pięknym bluszczem.










Buteleczka z francuskim kluczem, a dlatego gdyż mój Szymcio ma nad wszystkim pełną kontrolę i wszystkie przeszkody przeskakujemy razem trzymając się za ręce.




Dodatkowo znajdziemy tutaj mnóstwo małych retro ozdób. Cały Shadow Box, z mediowałam farbami, mgiełkami i tuszami.

Mam nadzieję, że Wam się spodoba :) Mój Shadow Box zgłaszam na wyzwania:

Retrokraftshop>>>KLIK


sandee-and-amelie>>>KLIK



Scraping by Pola>>>KLIK


Z powodu ostatnich obowiązków i braku czasu niestety musiałam pożegnać się z DT dla DIY = zrób to sam bloga. Niestety nie dam rady wszystkiego pogodzić, ale cieszę się , że mogłam być częścią tak wspaniałej ekipy i chciałam podziękować Magdalenie- założycielce bloga za ofiarowaną mi szansę prowadzenia jej bloga. To jest moja ostatnia inspiracja na wyzwanie, zapraszam serdecznie do wzięcia udziału KLIK


Rysunek zrobiony ołówkami i kredkami :)

Pamiętacie Kochane, że zostałam wyróżniona spośród wielu, aby przetestować piękne Kaboszony od Kadoro? Zapraszam Was serdecznie na bloga szuflady, aby zobaczyć jaką biżuterię wyczarowałam z tymi cudeńkami  KLIK


Specjalnie z tej okazjii zrobiłam filmik na YT, troszkę się zaciełam, ale postanowałam nie nagrywać na nowo hahah :) Zapraszam również do obejrzenia moich innych filmików, które ostatnio załadowałam :)


Na sam koniec porcja wesołych zdjęć :)


Praca wykonana z moją uczennicą :) 


Ja i mój Szymcio


I to tylko ja :) hihih

No dobrze Kochane Moje, kończę tego posta bo widzę, że wyszedł okropnie dłuuuugi :) Teraz czas odwiedzić Wasze blogi. Buziaczki Kochane :)


59 komentarzy:

  1. Boksik jest fenomenalny. Wszystko ze sobą świetnie się łączy : )
    Piękny obraz. Radosne zdjęcia : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, ten Shadowbox jest rewelacyjny i tylko Wasz, jak sam a piszesz. Podoba mi się ten niekonwecjonalizm w nim zawarty, bogactwo maleńkich elementów, no po prostu super. Wasze fotki w tym poście, to właśnie Wy, młodzi szczęśliwi i całe życie przed Wami.
    Tak dużo tego zawarłaś w tym wpisie, że już się pogubiłam, ale nie wracam bo do innych jeszcze chcę " wdepnąć".
    Pozdrawiam Angeliko.)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twój Shadow Box jest piękny!!! Tym bardziej ciekawy, że pełen ważnych dla Was symboli:)
    Lubie styl retro. A filmiki Twoje już oglądałam, śliczny ten wisiorek z kaboszonami Kadoro:) Wogóle filmiki fajne. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna praca, mnóstwo wspaniałych detali :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna praca!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Rany, jaki ten shadow box jest cudny i pełen miłości. Ależ będziecie mieć wspaniałą pamiątkę. Szymciu, jestem pod wrażeniem, masz niezwykły talent.
    Żółwik jest prześliczny, doskonale wykorzystałaś kaboszony. Lubię oglądać etapy powstawania, więc z przyjemnością obejrzałam film.
    Buziaczki :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. WOW box świetny i bardzo osobisty :) jak dla mnie mistrzostwo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudny ten shadowbox, bardzo romantyczny, klimatyczny i pięknie poskładany. Będzie wspaniałą pamiątką :)
    Rysunek i zawieszki wyszły Ci świetnie!
    Ja też ostatnio nie mam sił i chęci na tworzenie, a złożyło się na to kilka spraw. Na szczęście wena powoli wraca. Trzymaj się :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Szymciu,niesamowity jest ten Wasz shadowbox,taki Wasz prawdziwy i osobisty.Jestem pod niesamowitym wrażeniem.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochane Twoje Perełki Ci wybaczają albowiem wysyp cudnych prac tu zobaczyły!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Długo Cię nie było - i widzę że się nie nudziłaś :)
    Szuflada genialna. Uwielbiam takie cudeńka.
    A obrazek z guzikami mnie już rozwalił kompletnie - od razu pomyślałam sobie o Klimcie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Szymciu, krzesła to najważniejsze meble w małżeństwie! Tylko dwa, Wasze własne. Żeby w trudnych chwilach mieć na czym usiąść naprzeciwko siebie i porozmawiać :)
    To Ci mówię ja, obchodząca dziś właśnie 30-tą rocznicę ślubu :)
    Buziaki Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny Ci ten shadowbox wyszedł, niesamowicie z duszą i retro. Elementy pewnie mają więcej znaczeń niż piszesz bo są tylko Wasze. A po wspólnym zdjęciu wnioskuję, że jesteście trochę krejzole:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Box jest CUDOWNY. Uwielbiam te formę. Twoja praca jest przemyślana, osobista a przez to wyjątkowa.

    OdpowiedzUsuń
  15. Urocza praca.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana, świetny jest! Wspaniała pamiątka na całe lata, a jak świetna interpretacja, każda rzecz ma wspaniałe wytłumaczenie i pasuje tu idealnie. Zdjecia są super, jak ładnie wyszłaś na ostatnim :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowny box taki osobisty.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Sporo tych nowinek Szymciu jak na wiosenny brak weny!
    Box fantastyczny - przemyślany, symboliczny i bardzo charakterny. Przede wszystkim taki "Wasz". Kiedyś po latach będziecie ze wzruszeniem wspominać te chwile, takie pamiątki są bezcenne. Mocno ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękny shadowbox!! Pięknie każdy szczegół dobrany. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fantastyczny shadobox!! Cudowne detale!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Szymciu bardzo oryginalna i przede wszystkim wymowna praca. Te symbole i ich interpretacja sa świetne, Myśle , że będzie to dla Was bardzo cenne pamiątka. Swoja droga ciekawa jestem skąd Ty wytrzasnęłaś tyle tych retro dodatków ?? Twój rysunek jak zwykle śliczny a uczennica bardzo zdolna. TYlko... no właśnie czemu znowu jesteś jesteś tak zadumana i powazna . Powinnas być radosna i usmiechnieta od ucha do ucha !!
    Buziaczki dla Was

    OdpowiedzUsuń
  22. jestem zachwycona, wszystko mi sie podoba, bardzo mi sie podoba, mogę tak długo "podobować " cudeńka

    OdpowiedzUsuń
  23. Szymciu cudnie to przygotowałaś, będziecie mieć świetną pamiątkę:)
    Bardzo mi sie podoba i pomysł i wykonanie.
    Trzymam kciuki i powodzenia w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jestem pod ogromnym wrażeniem Twojej półeczki. Nie dość, że jest cudnie zrobiona i te malutkie elementy, to jeszcze każda część nawiązuje do Was, super :).

    Piękny rysunek, a biżuteria cudeńko :).

    W końcu pokazałaś nam swojego Szymcia ;).

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny jest ten shadowbox !!! Mnóstwo retro drobiazgów, które bardzo lubię. Piękna pamiątka ! Jesteś niesamowicie zdolna - nie utrać tego ! Pozdrawiam i ściskam :)))
    P.S. Szymek dał się sfotografować !? - szacun :)

    OdpowiedzUsuń
  26. cudowna praca! dziękuje za udział w moim wyzwaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Fantastyczny box Szymciu! podziwiam ciągle Twoje prace1 pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  28. Fantastyczna pamiątka:) Warto pielęgnować w pamięci te piękne chwile:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  29. SZymeczko, muszę Cię pocieszyć,że nie tylko Ciebie łapie senność, bo mnie też;)W końcu mamy wiosnę i nasze organizmy tak właśnie reagują, bo dostarczamy im więcej tlenu;) Shadowbox wykonałaś bardzo pomysłowo;) No przyznam, że będziecie mieli wspaniałą pamiątkę;)Odnośnie wspólnej foty, to jesteście podobni do siebie;) Gdybym nie wiedziała, pomyślałabym, że rodzeństwo?! W takim razie przesyłam gorące pozdrowienia dla Was obojga;) A dla Ciebie dodatkowo buziaczki;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Niesamowita praca ...super malusie elementy...wszystko tworzy cudowną całość ...miłość ...ponad wszystko wymalowane na ręku :)wzór na miłość to WY

    OdpowiedzUsuń
  31. Witaj po krótkiej przerwie :) Ja też tak mam, że przesilenie wiosenne wpływa na mój organizm. Jestem oczarowana Twoim Shadow box'em :)) Cudownie się prezentuje, wszystkie najmniejsze retro detale są wspaniałe. Znalazła się tam nawet klatka, a ja uwielbiam takie cudeńka. Szkic piękny, a zdjęcia na wesoło bardzo sympatyczne :)
    Pozdrawiam ciepło :))

    OdpowiedzUsuń
  32. Misterność tej pracy naprawdę powala, a potem już tylko sam zachwyt!

    OdpowiedzUsuń
  33. Super box:) Bardzo przemyślany:) Po prostu śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Wspomnieniowe pudełko zachwyciło mnie. Uwielbiam symbole i sentymentalne nawiązania.

    OdpowiedzUsuń
  35. very nice work. many fab. details.
    love it
    greets
    Alexa

    OdpowiedzUsuń
  36. Pudełko jest fantastyczne. Misternie wykonane. Świetna praca.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  37. Szymciu kochana, przygotowałaś wspaniały, pełen symboliki box! Wspaniała z Was para!
    Wielkie buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Wzruszający będzie ten pełen wspomnień gadżet , do którego kiedyś sięgniecie, to będzie wspaniała pamiątka i świadectwo tych wydarzeń bogatych w tyle uczuć , pozazdrościć tylko Szymciu , pieknie i kolorowo :)

    OdpowiedzUsuń
  39. super pomysl i daje duze mozliwosci tworzenia i uwieczniania wspomnien. swietne zdjecia. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. Your shadow box is really amazing! Many thanks for playing with us at SanDee&Amelies Steampunkchallenge.

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetne jest to pudełeczko! A i obrazki olśniewajace :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Woooow! Dałaś czadu!! Każdy element zachwyca bardzo! Jestem pod ogromnym wrażeniem. Jak dla mnie arcydzieło w każdym calu :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Zachwycający jest ten shadowbox! Nie wim na czym mam oko zatrzymac, tyle w nim szczegółow. Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja pierdziu, że tak powiem! Ile tam szczegołów! Jestem w szoku! Arcydzieło!:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Wspaniałe to Wasze pudełko Szymko. Zadbałaś i dopracowałaś każdy szczegół. Cudowna pamiątka na wiele lat. Pięknie wyglądasz:) ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  46. Przepiękna praca. Zachwyciły mnie wszystkie detale, drobne elementy, dbałość o każdy szczegół. Dziękuje za udział w w Retromanii.
    Pozdrawiam serdecznie, Padoriaa

    OdpowiedzUsuń
  47. Pięknie ozdobione pudełeczko i cudowne detale.Fantastyczne utrwalone chwile ,.Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  48. wszystko przefantastyczne, ale najbardziej podoba mi się box, bo jest taki osobisty i Wasz :D no i cudnie razem wyglądacie :D

    OdpowiedzUsuń
  49. Cuuudny Box Baardzo mi sie podoba :)) Obrazek Sliczny wykonalas z uczennica Suuper :)) No i Milo mi Cie widziec :))) Pozdrawiam Cie Serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  50. Your shadowbox is amazing! I love how you have combined all the lovely items to create this beautiful assemblage piece!
    Thank you so much for sharing it with us at SanDee&amelie's Steampunk Challenges!

    Claudia x

    OdpowiedzUsuń
  51. A wonderful box with such nice little things in it. I like it much.
    Your painting and Art Collage are very good too. Bravo!
    Greetings
    Sabine

    OdpowiedzUsuń
  52. Piękny box, super zmediowany i ta piękna kolorystyka w brązach... Dziękuję za udział w Retromanii i wyzwaniu SanDee&amelie's!

    OdpowiedzUsuń
  53. Wspaniałe prace zapierające dech w piersiach! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Wasze każde słowo Kochani :)


* Odwidzięczam się za każdą obserwację :* ( daj znać w komentarzu)