piątek, 15 kwietnia 2016

{157} Kartka Gratulacyjna

Witajcie Moje Perełki, wybaczcie mi moją nie obecność, ale ostatnio mam tak mnóstwo rzeczy i spraw do załatwienia i nie mam tak na prawdę kiedy usiąść na spokojnie i zadbać o swój blog :( Wybaczcie mi Kochane, że Was nie odwiedzam, ale słowo honoru nie mam kompletnie kiedy! Poza pracą, dostałam dwa poważne zlecenia i muszę pracować wieczorami, a nawet i nocą, więc możecie się domyśleć, że padam z nóg :(  Ale jak mnie dobrze znacie, kiedy już wszystko pozałatwiam na pewno wszystkim Wam Kochane się dobrze zrehabilituje i obiecuję, że jak tylko znajdę wolną chwilę , zajrzę do Was.  Dzisiejszy post to tak na prawdę mój meldunek, że nadal żyję :) hihih i pokazuję kartkę jaką wykonałam ostatnio na zamówienie.



Kartkę zgłaszam na wyzwania :

Przydasie Pasjonaty>>>KLIK
Lift Kartki Asi


Blog Sklep Ewa>>>KLIK



Studio 75 Paleta Kolorów >>>KLIK



Jakiś czas temu obiecałam Wam pokazać jaki obraz namalowałam dla Szwagra. O to i on , Axl Rose :) Namalowany na płótnie, farbami olejnymi. I jak się Wam podoba? Szwagier powiesił go dumnie w swoim salonie :)



A teraz Kochane, ja lecę bo muszę wracać do pracy. Buziaczki :)




39 komentarzy:

  1. Kartka piękna. Pamiętaj, Kochana, że wypoczywać też trzeba! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajowa kartka,ale Axl wymiata poprostu , masz złote ręce pozdrawiam buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety ten brak czasu dopadł nas wszystkich :D
    piękna karteczka, a Twoje rysunki i obrazy zachwycają
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Obraz jest mega odlotowy. A kartka jak zwykle jak prawdziwa perełka wśród masy zwykłych kamyków - w modnych kolorach i z pomysłem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartka super , a portret po prostu genialny , podziwiam talent
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj Szymeczko.
    Ja również zaniedbałam bloga z różnych powodów, głównie z braku czasu :(
    Kartka cudna a obraz to mistrzostwo jak dla mnie! Podziwiam i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szymcia nie mam słów-po prostu Woooooooooooooooooow!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz talent obraz sliczny i katka jest piękna.Podziwiam talent.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem zachwycona kartką, kolory niesamowite, obraz rewelacyjny. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna kartka!:) A obraz zachwyca!!! Masz talent, Kochana! Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  11. kartka super :) ale obraz jest GENIALNY :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szymciu, ponieważ ja malować nie potrafię, to zachwycam się jak ktoś potrafi. I ten Twój obraz to po prostu odlot. Jesteś nadzwyczaj zdolną kobietą. Mogę je podziwiać godzinami (Twoje obrazy)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna kartka Szymciu, oryginalna i pomysłowa. Obraz niezwykły, podziwiam Twój talent! Cieplutko pozdrawiam i życzę Ci miłej, leniwej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  14. Szymko te Twoje obrazy są niesamowite, tak realistyczne te portrety jak zdjęcia. I ten wyszedł rewelacyjnie !!
    Mediowa karteczka też mi się bardzo podoba , życzę żeby znalazła uznanie w wyzwaniach.
    Powodzenia w realizacji projektów , buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  15. Axela już widziałam na FB i bardzo mi się podoba :) Jest super !!!
    Kartka bardzo fajna, piękny dobór kolorów.
    Miłego weekendu Szymko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Axel..moja miłość młodzieńcza! :)
    Piękna karta!

    OdpowiedzUsuń
  17. Szymcia, po prostu coś niesamowitego. Karteczka przeeeeeeśliczna! Wspaniale. A Axl zachwyca nie tylko śpiewaniem, ale również idealnie oddanym wizerunkiem na Twoim obrazie. CUDOWNIE!

    OdpowiedzUsuń
  18. Axel i jego niesmiertelna bandana jak żywi - brawo!

    OdpowiedzUsuń
  19. Fantastycznie soczysta kartka! Cuuudny obraz!

    OdpowiedzUsuń
  20. Karteczka ma świetne kolory. A co do obrazu. Ja już nic nie mówię, ja idę wyć w poduszkę z zazdrości o Twój talent :) Suuuper jest!

    OdpowiedzUsuń
  21. Szymciu kochana, znam ból z brakiem czasu:( Też mam ciągle wyrzuty że nie daję rady żyć intensywniej w blogowym swiecie, ale tak bywa, co zrobić:(
    Karteczka rewelacyjna! Taka intensywna, a przy tym świetnie skomponowana. Obraz niesamowity!
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Szymciu nie dam żadnej mądrej rady bo sama tak robię , że się nie oszczędzam ale pięknie tworzysz i chcesz aby wszyscy byli zadowoleni stąd ten brak czasu dla siebie. buziaki , trzymaj się :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna karteczka, wspaniały kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kobieto, Ty to masz talent :) sprawna ręka jak nic :) pozazdrościć takiego wyczucia artystycznego :) tworzysz piękności, nic dziwnego, że szwaier dumie prezentuje obraz w salonie :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudna kartka !!! Uwielbiam takie !!! Namalowany Axl Rose - jak żywy !!! Ściskam :))

    OdpowiedzUsuń
  26. Och rany!!! Ty to masz talent wszelaki. Cudnie tworzysz!!!!! Szymko zachwycam się odkąd po raz pierwsze zajrzałam na twój blog. Pozdrawiam i miłej tej pracy

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowna karteczka!!! Wspaniale wykonana!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  28. Portret niemal jak zdjęcie! Szwagier musi być mega dumny :-)
    Karteczka urzeka kolorem!

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny lift :) Dziękujemy za wspólną zabawę na blogu Przydasie Pasjonaty.

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ciekawa interpretacja. Dziękuję, że wzięłaś udział w wyzwaniu Przydasi Pasjonaty :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Super! Dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu Przydasie Pasjonaty, powodzenia!
    Marzena DT

    OdpowiedzUsuń
  32. Zacznę od Axla, bo kocham GNR ;) Wyszedł Ci jak żywy, zakochać się można!
    Karteczka śliczna, podobają mi się jej kolory.

    OdpowiedzUsuń
  33. Kartka rewelacyjna , ale obraz zwala z nóg i nie dziwię się szwagrowi ,że powiesił go w samym centrum !!:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ale słodka karteczka :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu Sklep-Ewa. Pozdrawiam Mrude

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo ciekawa kartka :) I jak pasuje kolorystycznie do obrazu :) Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Studio75!

    OdpowiedzUsuń
  36. Wszystko co tworzysz jest prześliczne moja Kochana Córeczko. Jestem z Ciebie bardzo dumna.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Wasze każde słowo Kochani :)


* Odwidzięczam się za każdą obserwację :* ( daj znać w komentarzu)