niedziela, 24 kwietnia 2016

{159} Aztecki Totem

Witajcie! Jak się miewają Moje Ukochane Perełeczki? Ja wspaniale, mimo natłoku pracy. Choć nie powiem, iż wakacje by mi się bardzo przypadły. Zmiana miejsca i odpoczynek, myślę że jest mi wręcz wskazany. Dlatego też bardzo się cieszę na tego roczny wyjazd do Polski. Już się nie mogę doczekać! Jak narazie to z Szymciem na tym się głównie skupiamy gdyż ten miesiąc był dla nas bardzo ciężki. Na Nasze nie szczęście, nadal trwa, tyle ostatnio wydatów i opłat mamy, że głowa mała.... oj okrutny ten czas jest dla naszego portfela :( No, ale niestety ,tak już w życiu bywa.
Na blogu szuflady pojawiło się rewelacyjne wyzwanie, a mianowicie starożytne cywilizacje. Od razu się ucieszyłam, gdyż wiedziałam, że mogę stworzyć coś w Azteckim stylu. Uwielbiam kulturę i styl Azteków, Inków i Majów. W Naszym domu i mej garderobie można znaleść wiele przedmiotów i akcesoriów właśnie w tym stylu. Od jakiegoś czasu marzyłam stworzyć swój własny spersonalizowany TOTEM. I w końcu wyzwanie w Szufladzie zmotywowało mnie do stworzenia owego naszyjnika. Chciałam stworzyć Totem, który będzie miał dla mnie ogromne znaczenie i udało się! Moim symbolem w Indiańkiej kulturze jest Sowa ( Idealnie do mnie pasuje bo to moja nastoletnia ksywka hahaha ) Dlatego też chciałam umiejscowić sowę na samym szczycie, która Kocha swoją rodzinę i chroni ją przed złem. I oczywiście jest Wydra -Moja Prawidziwa, najszczersza miłość mego życia, czyli Mój Uochany, wspaniały Szymcio <3 . Chciałam również umiejscowić nasze Mamy, dlatego też jest Wąż-Moja Kochana Mamusia i Dzięcioł- Mamcia Szymcia. Totem jaki stworzyłam jest dla mne ogromnie ważny i jestem z niego zadowolona. A Wam jak się podoba?








Mój naszyjnik zgłaszam na wyzwanie w Szufladzie>>>KLIK


Zmieniając temat ostatnio byliśmy nad Oceanem w Sligo, a wczoraj w Dublinie. Staramy się korzystać ze słońca w każdej chwili jaka jest nam dana, gdyż mamy wspaniałą wiosnę! Ale jak wszyscy wiedzą w Irlandii zmienia się pogoda diametralnie i nie oczekiwanie ze słonecznego dnia pozostaną wyłącznie marzenia o ciepełku hahah :) Podzielę się z Wami naszymi zdjęciami :)


Góra w Stradnhill


Nad Oceanem <3 


My Wariaci <3 


Już stało się tradycją, że w Stradnhill idziemy do Muszelki na wspaniałe, rozpływające się w ustach Fish & Chips, a deser to pyszota lody mnnnnnn


A tak nawiązując do tematu posta, podzielę się z Wami swoją Aztecką kolekcją skarpetek hahah :)






Clavin Klein <3 To Prezencik jaki mi zrobił Szymcio ach <3 

No dobrze Kochaniutkie, czas na mnie i idę na Wasze blogi :) Buziaczki Kochane 



50 komentarzy:

  1. Och ta torba jest mega odjazdowa. A Azteckie klimaty bardzo lubię. Miałam kiedyś kamizelkę w takie wzory, którą uwielbiałam i sweter, który sobie sama zrobiłam cały w takie wzorki. Hmmmm ciekawe gdzie on teraz jest? Fantastyczny jest twój totem. Niech sprawi, że będziecie mieć mniej wydatków i dużo czasu wolnego. Powodzenia w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna praca. Idealnie dobrane, wesołe kolory :))
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Totem robi świetne wrażenie : )
    Piękną torebkę dostałaś. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Totem super wycieczka rewelacyjna, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Totem bardzo pomysłowy, trzymam kciuki za Twój udział w Wyzwaniu, pozdrawiam Was oboje . Ala

    OdpowiedzUsuń
  6. Wooow! ależ trzeba mieć talent by stworzyć coś takiego! piękny

    OdpowiedzUsuń
  7. Szymciu bardzo oryginalny ten Twój totem, podoba mi się jego kolorystyka no i ważne że są na nim wszystkie symbole najbliższych Ci osób. Skarpetki masz odlotowe :-)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Totem jest niesamowity. Swietna praca. Skarpetki jak najbardziej do mnie przemawiaja :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniały totem o pięknych kolorach :) Mojej mamie spodobałby się bardzo bo uwielbia takie klimaty :) Widzę że wycieczka wam się udało, chociaż pogoda wieczna i zimna.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Totem boski, doprecyzowany w każdym calu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Twój totem jest pełen tajemniczości i symboliki. Oczywiście oryginalny i wyjątkowy, tak jak Twoje prace Szymko. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny. Podoba mi się to spersonalizowanie go. Dobrze jest tworzyć coś, co ma jakieś znaczenie. :) I fajne skarpetki, sama takie lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Totem bardzo tajemniczy i pełen symboliki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Prawdziwe arcydzielo, tak samo jak...skarpetki!! A Lody to pewno niebo w gebie :D Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Twój totem, kochana, naprawdę robi wrażenie! Cudny! Skarpetki urocze:) Torba piękna! Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny ten totem sobie zrobiłaś i świetnie udało Ci się na nim umieścić wszystkie najważniejsze symbole. Skarpetki jakie fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Powiem tak nigdy takiego cuda nie widziałam ...:) tematyka mi nieznana i bardzo ciekawa ...podziwiam ...podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Widzę, że to prawdziwy totem, który ma Cię chronić przed złymi mocami. Z taką symboliką zło nie ma szans ! Skarpetki azteckie - boskie !!! Super !!! Korzystaj ze słonka. U mnie na polskim pomorzu - zimno, deszcz i grad. Trudno być zadowolonym , a jeszcze trudniej biegać. Ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super naszyjnik wyjatkowy.Skarpetki są śliczne.Piękne zdjęcia. U mnie jest zimno, czekam aż znowu będzie ciepło. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniały totem!!! Urocze skarpetki!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  21. Totem jest rewelacyjny!!!!A skarpetek to Ci "zazdraszczam":))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Totem cudowny, skarpety ... oj przydałyby się , bo u nas zimno, są śliczne. Mieszkasz w pięknym miejscu na ziemi. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  23. Kochana totem wyszedł Ci pięknie,a wyprawy to zazdroszczę,ale tak pozytywnie :)Mówisz,że sowa to kiedyś Twoja ksywka,co? ;)Fajnie:) No i ta biała torebka...cudna :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. totem wygląda bardzo groźne:D a skarpety super:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wspaniały totem!!!Śliczna torebka!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny ten totem, tak zgrabnie wplotłaś tam te wszystkie symbole :)
    Kolekcja skarpetek boska! Trzymajcie się ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  27. Napracowałaś się, ale efekt końcowy powala! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jestem pod wielkim wrazeniem Twojego Totem !!! :) Wyszedl Ci on na prawde Cuudny !!! :) Wycieczka suuper :)) Skarpetki ekstra :))) No i torebka po prostu mniaam :))) Suuper :)) Pozdrawiam Cie Serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  29. Totem rewelacja! a skarpetki mega-odjazdowe...:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Azteckie skarpetki - bomba :-)
    Szymciu, jak widzę żeby zrobić totem trzeba się na tym znać choć trochę :-). Jakoś nigdy nie zastanawiałam się nad symboliką w totemach, ale dzięki Tobie już co nieco wiem. Jestem oczarowana, piękny!
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo fajny totem :) Świetny pomysł na bardzo spersonalizowaną ozdobę.
    No i kolekcja skarpet niczego sobie :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Oryginalny i piękny, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Super praca ! Witamy w wyzwaniu Szuflady.

    OdpowiedzUsuń
  34. Totem jest niesamowity i jak pomysłowo zrobiony. Życzę powodzenia w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ale fajny taki pozytywny, potrzebujesz teraz fredzlowej spodniczki i pioropusza na glowie :) do kompletu

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetny, stylowy totem. Mam nadzieję, że przyniesie Ci szczęście.
    Pozdrawiam Cię bardzo ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetny pomysł na naszyjnik. Trzymam za Ciebie kciuki w wyzwaniu. :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Witaj Szymciu Droga :)
    Dawno mnie nie było,bo u mnie same nieszczęścia w tym miesiącu...
    Nie tylko zaniedbałam Ciebie,ale i wszystkie moje ulubione blogi :(
    Totem świetny Sówko kochana :)
    Nie wiedzieć czemu,też uwielbiam sowy...i motyle...Może coś to oznacza :)
    Zdjęcia fantastyczne :) Życzę,by portfelik w magiczny sposób się wypełnił banknocikami ( u mnie też pustką wieje...) i w ogóle ...samych pomyślności !!!
    Całuję :* :* :*

    OdpowiedzUsuń
  39. Szymciu ciągle pamiętam o Tobie,tylko ostatnio było mnie bardzo mało.
    Kochana totem pięknie dopieściłaś ,ma śliczne kolorki.
    Ale skarpety są bajeczne ,sama bym takie chciała.
    Pozdrawiam ciepluśko i buziaczki posyłam kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Podoba nam się bardzo, bardzo!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  41. super totem :) bardzo lubię takie klimaty:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Totem jest piękny - kolory mnie zachwycają po prostu :)
    Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja niby już od piątku mam wakacje, ale czekają mnie jeszcze matury ;)
    Też uwielbiam azteckie klimaty :)

    www.HELLO-WONDERFUL.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  44. rewelacja i skarpetki i totem :) jestem pełna podziwu:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Moja Kochana, alez się cieszę - to chyba telepatia, ja ostatnio też w klimacie totemów :)
    Ależ Wam zazdroszczę takich fajnych chwil :) Ściskam Cię mocno i przesyłam buziaczki gorące!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Wasze każde słowo Kochani :)


* Odwidzięczam się za każdą obserwację :* ( daj znać w komentarzu)