piątek, 2 marca 2018

358. Haul z Rosegal

Hej Kochani ! Moje Perełki! Jak się miewacie? U mnie niestety tylko jedno słowo - ZIMNO! Od 8 lat nie było tutaj tak tragicznej zimy w Irlandii. Zasypało śniegiem po kolana, jest mróz, mamy sztorm i cały kraj sparaliżowało na całe dwa dni. Ten kraj nie jest stworzony do takiej pogody, gdyż nawet sobie nie wyobrażacie jak mamy zimno w domach. Kto mieszka w domku to ma jeszcze kominek to chociaż ogniem pogrzeje. My mieszkamy w apartamencie i grzejniki mamy wlączone non stop, a i tak jest tak zimno, że masakra. Nic nie mogę zrobić i nagrać żadnego filmu bo zamarzam:/ . Siedzimy z Meżem w najciepleszym pomieszczeniu salonie i układamy puzzle drugi dzień, na przemian z ogladaniem filmów. Na szczęście take away są już otwarte i właśnie czekamy na vege kebaba mniam ! O wiele bardziej bym wolala się znaleść w Polsce gdzie w domu jest ciepło...
W każdym razie Kochani dzisiaj pokażę Wam moje małe zamowionko z Rosegal. Mieliście okazję zobaczyć już większość tych rzeczy na moim filmiku TUTAJ.

Zawieszka flaming
To w sumie jest taki breloczek , ale podoba mi się, zeby go gdzieś zawiesić.


Torebka na komórkę
Ta torebeczka jest idealna do samolotu. Pomieści telefon i doumenty , jest moim zakupowym ulubieńcem.


Zawieszka Jednorożec
No co ja tutaj mogę powiedzieć hihiih. Ja po prostu nie mogę się oprzeć !


Kolczyki Syrenki
Są to moje jedne z najlepszych kolczyków jakie kupiłam w Rosegal. Łuski są 3D i pięknie odbijają światło.



Kaktusowa Mata
Ostatnia rzecz to kaktusowa mata. Jest śliczna i bardzo nowocześnie wpisała się w moją łazienkę.




use Coupon: RosegalChen  Big Coupon 10% OFF

Wszystkie produkty możecie dostać w Rosegal w likach powyżej. Dajcie znać co u Was i czy Wam się coś spodobało. Buziaki :* 


32 komentarze:

  1. kolczyki najlepsze :D i brelok jednorożec też cudowny :D uwielbiam jednorożce :D

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie jest na dworze -15 i sie wsciekam, bo nawet nie mogę z dzieckiem na dwor wyjsc. W domu mam.na szczęście cieplutko.
    Z Twojego zamowienia najbardziej podobają mi sie kolczyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też wszędzie śnieg mam nadzieję, że niedługo przyjdzie wiosna 😑 a te flamingi są urocze 😍

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne zamówienie, najbardziej podobam mi się talerzyk na biżuterię, ja mam złote z kaktusem i ananasem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u nas też jest zimno ale nie w domu, tu mam ciepełko.

      Usuń
  5. Świetne rzeczy! Podobają mi się te kolczyki z syrenią łuską. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja już tego zimna nie mogę wytrzymać, w nocy było chyba z -20, jak ta zima się nie skończy to oszaleję:/
    Piękne rzeczy Kochana, ten jednorożec - zawieszka jest cudny!:)
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeej, ta zawieszka z jednorożcem jest przeurocza! Sama nie mogłabym się powstrzymać, mimo, że ogromną fanką tego motywu nie jestem ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale fajne rzeczy, talerzyk jest ładny skąd?

    OdpowiedzUsuń
  9. wszystko mi się podoba, a najbardziej flamini, takie zawieszki flamingowe są w Hebe, muszę je kupić :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Flaming breloczek jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojej to rzeczywiście kiepsko u Ciebie z takim zimnem :( miejmy nadzieję, że wkrótce się ociepli! a z Twoich zakupów bardzo spodobały mi się kolczyki syrenki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Angeliko! U nas też jest zimno, Ale w domu mam cieplutko, Pogoda ma być coraz cieplejsza, Zakupy udane, Najbardziej mi się podoba , torebka na telefon i kolczyki - Kochana Pozdrawiam Cię bardzo gorąco i Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  13. Zima w tym roku nie chce odpuścić, to był najmroźniejszy od lat tydzień :/ Oby wiosna szybko przyszła, bo już nastrój przez tą zimową aurę coraz gorszy się robi...
    Urocze te breloczki zamówiłaś, podkładka z kaktusami też super, tym bardziej że masz już kilka kaktusowych gadżetów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale świetne rzeczy zamówiłaś! Uwielbiam flamingi. Kaktusowa mata i syrenie kolczyki tez wyglądają super. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. identycznego jednorożca dostalam w Kawaii Boxie

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana ja nie wiem jak Ty wynajdujesz te rzeczy 😁 zawieszka z flamingiem jest mega i bardzo mi się spodobała 💖

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja już nie mogę się doczekać wiosny, mam dosyć zimy i mrozów, ile może się to ciągnąć...

    OdpowiedzUsuń
  18. Słyszałam w telewizji, że u was w Irlandii atak zimy. U nas ten tydzień też był bardzo mroźny, u mnie na termometrze w nocy było ponad -22 0C, a w dzień nawet -15 0C. Mam nadzieję, ze zima wreszcie odpuści. Bardzo fajne gadżety !
    Pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale urocze rzeczy:) podoba mi się torebka na telefon:)

    OdpowiedzUsuń
  20. U siebie mam dość mocno nagrzane, więc nawet nie chce mi się myśleć o jutrzejszym poranku, gdy będzie trzeba z samego rana jechać do pracy. Oby w końcu pogoda się poprawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak ja nie lubię zimy, ogólnie zimna fuuuu uwielbiam ciepło, słoneczko ahhh :) fajne rzeczy wybrałaś, szczególnie flamingi :)

    OdpowiedzUsuń
  22. W Polsce zima też dała nam popalić. Teraz są już roztopy, ale w nocy mróz nadal trzyma.

    OdpowiedzUsuń
  23. Torebka na telefon jest urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystko śliczne , torebeczka na telefon urocza! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Torebka to absolutny hit - ja ostatnio masę rzeczy robię rozmawiając przez tel na słuchawkach więc komórka jest dla mnie nieporęczna i taka torebka byłaby idealna! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Wasze każde słowo Kochani :)


* Odwidzięczam się za każdą obserwację :* ( daj znać w komentarzu)